Handig zo een vooraf geregelde plek! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Handig zo een vooraf geregelde plek! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Handig zo een vooraf geregelde plek!

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

01 November 2012 | Australië, Sydney

Ben je geland in Sydney, denk je; ik pak een taxi naar het gasthuis dat ik besproken heb, dan kan ik me daar even rustig opfrissen. Jaaaaaaaaa jammer joh! Er was daar god*#%$£¥#}me helemaal niemand! Er word niet gereageerd op de deurbel en het telefoon nummer dat ik bel staat uit! Dan maar snel een hotel zoeken voor 2 nachten zodat ik verder kan zoeken naar een andere plek om te verblijven. Weer de taxi gepakt en naar een hotel gereden in de buurt van de binnenstad. Even vragen hoeveel t kost voor 2 nachten, 510 dollar!!! Jaaaaaaaaaa jammer joh! Verder zoeken, zeker een uur gelopen! Eindelijk een hotel gevonden die 'betaalbaar' is en waar ik 2 nachten kan blijven. Toch nog 200 dollar voor 2 nachten maar ik was zo klaar met da heen en weer lopen, ik was al helemaal kapot van die 25 uur vliegen en dan ook nog eens ruim 3 uur bezig zijn met een slaapplek zoeken! Nouja, ik ga me even lekker opfrissen en wat drinken en dan maar even kijken of ik een plek kan vinden om te blijven voor de res van de 6 maanden. Haahaha lekker begin heh, maarja ik red me wel!

  • 01 November 2012 - 01:33

    Freeda:

    Wow, heftig zeg. Ik schrik er van. Vervelend dat je zo'n start hebt in australie. Erg lastig. Wij kennen iemand die in australie heeft gewoond en iemand die nu in australie woont. Kijken of zij iets voor je weten. Bedenk ik mij nu, zucht! Wij denken mee!

  • 01 November 2012 - 02:01

    Henk V:

    Geeee die Mike baaaaaaalen zeg,wat een toestand,in iedergeval kun je nu effe lekker pitten
    na die lange lange vlucht
    Nieuwe dag nieuwe kansen zullen we maar zeggen
    Misschien weet je nwe Baas wel een adres,vast wel
    of rust alles op een mis verstand
    sterkte kanjer,alles komt wel weer goed
    gr
    Henk

  • 01 November 2012 - 02:26

    Henk Veen:

    Heeee die Mike,misschien krijg jij een mailtje of Belletje van
    Martijn kolkman binnen van Q music radio,dat hij je wilt volgen
    ,steunen of wat dan ook,reageer daar dan op,
    hij is een vriend van mij,wie weet
    gr
    Henk

  • 01 November 2012 - 22:13

    Monique Drevers:

    Ben blij dat je toch voor even onderdak heb gevonden.
    Gisteren waren je ouders bij ons,toen jij lande in Sydney, en dat wij hoorden dat je adres waar je zou verblijven er niemand bereikbaar was. goed van je dat je het toch opgelost heb.
    zo zie je maar in nood dat je heel veel kan, en met zo een slecht begin het alleen maar beter kan gaan.
    Dus op naar een goed onderdak en mooie avonturen.
    XXXX Harry en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 41291

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: