Moedertje en Robin - Reisverslag uit Hobart, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Moedertje en Robin - Reisverslag uit Hobart, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Moedertje en Robin

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

03 Mei 2013 | Australië, Hobart

Ze zijn dan eindelijk hier! Dinsdag 30 april zijn mijn moedertje en Robin aangekomen hier in Sydney. Ik was super blij om ze allebei weer te zien na 6 maanden! Het was een hele lange tijd, maar zo aan het einde lijkt het toch zo voorbij te zijn gegaan! Maar ik ben blij dat ik ze eindelijk weer zie.
De eerste dag zijn we meteen een rondje door Sydney wezen doen. Even langs het opera huis, Darling Harbour en daarna even gelopen door de Royal Botanical gardens.
Robin en moeder hebben een rondleiding door het opera huis gedaan op mijn laatste werkdag, daarna zijn ze lekker wezen eten op de dessert trein en ben ik lekker bij ze gaan zitten en mee wezen eten.
Gisteren zijn we de Sydney toren in geweest en zijn we daarna nog naar het Anzac memorial, Hyde park, paddy's market en de IMAX bioscoop met het grootste bioscoopscherm ter wereld geweest.

De afgelopen 2 weken heb ik gewerkt in de patisserie in Rozelle. Daar heb ik een week in de chocolade kamer gewerkt waar alle bonbons en chocolade decoraties worden gemaakt en daarna een week in de andere patisserie waar alle macarons en ijs worden gemaakt. Het was leuk om dit ook nog mee te maken zo aan het eind. Op mijn laatste zondag ben ik met al mijn collega's nog een afscheids drankje wezen doen in Darling Harbour en op mijn laatste werkdag (1 mei) dan echt afscheid van iedereen genomen. Had van mijn baas nog een mooi stukje tekst in zijn macaron boek gehad en 2 kadobonnen waar ik een GoPro camera voor gekocht heb!

Vandaag zijn we naar Hobart in Tasmanië gevlogen waar we 4 dagen verblijven in het Fountainside Hotel.
Hopelijk gaan we veel mooie en leuke dingen zien!

  • 05 Mei 2013 - 00:38

    Freeda:

    Zo fijn te horen dat jullie zo'n plezier samen hebben! xxx

  • 05 Mei 2013 - 01:35

    Roy De Boer:

    Hey vriend,

    Echt super gaaf! Ben toch wel jaloers nu je ook naar Tasmanie en Nieuw Zeeland gaat.
    Je moet toch nog een keer terug want dan ga ik mee hoor!
    Ik ben wel blij als je weer thuis ben, ik mis je ook wel hoor!

    Geniet lekker met ze 3e. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

    Ik hou van je vriend!
    Xxx je broertje

  • 05 Mei 2013 - 01:35

    Roy De Boer:

    Hey vriend,

    Echt super gaaf! Ben toch wel jaloers nu je ook naar Tasmanie en Nieuw Zeeland gaat.
    Je moet toch nog een keer terug want dan ga ik mee hoor!
    Ik ben wel blij als je weer thuis ben, ik mis je ook wel hoor!

    Geniet lekker met ze 3e. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

    Ik hou van je vriend!
    Xxx je broertje

  • 05 Mei 2013 - 21:06

    Nel Geugjes:

    Hoi Mike en verdere familie daar,
    Klinkt wel allemaal super gaaf hoor. Heerlijk dat je moeder en Robin nog effect lekker met je samen daar
    Zijn.
    Hoop dat jullie nog en paar heerlijke weekjes daar samen hebben en ben wel nieuwsgierig naar alle foto,s en verhalen hoor.
    Groetjes van ons


  • 08 Mei 2013 - 16:44

    Ada:

    Heerlijk vond he moeder het om naar jouw toe te kunnen !!! Ben best jaloers hoor ,maar wens jullie ook nog heel veel plezier samen ,dikke kus van de Sprenken !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 41281

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: