Eerste werkdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

05 November 2012 | Australië, Sydney

Vandaag was me eerste werkdag bij Adriano Zumbo. Ik werk bij de zaak in The Star Sydney. Was een lekker kort dagje vandaag van 8 tot 1, maar dat was alleen voor me eerste dag. Morgen en overmorgen ben ik lekker vrij en donderdag begin in al om 4 uur smorgens! Dat zal wel even wennen zijn haha. Ik moet nog wel even werkkleren kopen, ik hoopte dat ik die gewoon van het werk uit zou kunnen gebruiken maar dat kan dus niet. Dus morgen maar even wat kleren kopen en dan kan ik vol aan de bak! Nu even kijken of ik ergens een fiets kan regelen voor een prikkie, dat scheelt een hoop geld aan openbaar vervoer!

• 05 November 2012 - 16:34

Nel Geugjes:

Nou lekker hoor zo'n inwerk dagje, kan je op je gemakkie alles even laten inwerken en dan Donderdag er met frisse moed echt beginnen.

• 05 November 2012 - 21:00

Mama:

Hey Schat wel lekker zo'n kort eerste werkdagje. Nou dat wordt donderdag even anders hoor!
    Vroeg opstaan is niet echt jouw ding en ook vroeg naar bed gaan niet dus dat wordt nog een uitdaging voor je, haha.

Het zal nog wel even tijd kosten om je draai en weg te vinden in Sydney maar dat is heel normaal.
    De eerste weken zijn het zwaarst omdat alles nog vreemd en nieuw is maar daarna ga je je thuis voelen en ga je buiten werken bij Adriano Zumbo, ook heel veel genieten.
    Vooral van het mooie weer daar zijn wij wel jaloers op hoor het is hier echt herfst.
    Regen, Regen, Regen en nog eens Regen Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......
    Je moet nu alleen nog even zoeken naar een adresje voor je boodschappen en lekkere fiets voor naar je werk en ook nog wat werkkleding maar daar heb je de komende dagen voor.
    Maar het gaat lukken dat weet ik zeker. Hoop dat je leuke huisgenoten hebt waar je een gezellige vrienschap mee op kunt bouwen.
    En misschien ook met je collega's zodat je straks in je vrije tijd samen het land een beetje kunt gaan verkennen.
    Ben benieuwd naar al je foto's en belevenissen.
    Spreek je gauw weer, XX

• 06 November 2012 - 01:39

Amber:

fijn dat je het zo leuk had vandaag!

Echt gek om te lezen dat je een fiets gaat kopen enzo..
    het idee dat je er daadwerkelijk een half jaar gaat "wonen!"

&& Mike, leuk dat je deze site heb .. zo kunnen we toch een beetje met je meegenieten, meeleven en meepraten :)

kusjes,

Roy & Amber

• 12 November 2012 - 17:50

Ad En Ria:

goi mike we hebben je site gezien en we vonden het heel mooi we hopen dat je het erh naar je zin hebt daar en maak er een mooie tijd van en geniet ervan we hopen dat we nog veel van je zien daar groetjes ad ria mark agneta leroy kelvin en samantha