Sydney Opera House - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Sydney Opera House - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Sydney Opera House

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

06 November 2012 | Australië, Sydney

Vandag ben ik dan eeeindelijk naar het Sydney Opera House geweest! Ook heb ik de Sydney Bridge gezien. Heb even een paar leuke foto's gemaakt. Ik wil nog wel even een keer terug gaan want ik ben nog niet binnen geweest in het Opera House en ik wil de brug nog beklimmen! Maar daar heb ik nog zat tijd voor. Ik dacht dat het best wel ver weg was, maar dat viel eigenlijk best mee. Ik was even naar de binnenstad gegaan om nieuwe werkkleding te kopen en toen had ik nog za tijd over dus ben ik gewoon vanaf daar naar het Opera zhouse gaan lopen. Het was weer heerlijk weer dus t was een lekkere wandeling. Het waaide wel erg hard, maar daar had ik geen last van. Vandaag was ook de 'Melbourne Cup' 'the race that stops the nation' een paarden race van ongeveer 6 minuten waar iedereen voor gaat zitten hier in Australië. Hoe erg wij op koninginnedag gekleed zijn, zo netjes is iedereen tijdens de Melbourne cup, alle mannen waren vandaag in pak en alle vrouwen in hun netste jurk met een hoed. En die hoeden zien er echt voor de honden niet uit! T waren allemaal van die hoeden die ook gedragen worden door ons koningshuis. Maarja dat schijnt traditie te zijn hier. Iedereen is dan aan het wedden op de paarden en zodra de race voorbij is word er alleen nog maar gedronken.

  • 06 November 2012 - 13:26

    Roy De Boer:

    Hey Mike,

    Nu ben je dus echt klaar voor het werk?
    Het opera house ziet er echt super vet uit. Veel foto's ervan maken hoor want wil het ook allemaal zien.
    De Sydney bridge beklimmen? Bedoel je dan boven op die halve ronde lopen ofzo? Supervet!
    Zodra je meer foto's heb zie ik ze wel verschijnen he!!

    Veel plezier vriend!
    X Je broertje!!

  • 06 November 2012 - 21:53

    Monique Drevers:

    Hoi Mike,
    klinkt allemaal te gek zeg, kom maar op met die foto's.
    En wel een beetje normaal blijven doen he, met je brug beklimmen.
    Geniet lekker nog effe voordat je echt aan de bak moet.
    We volgen je elke dag, erg leuk hoor, net of we er een beetje bij zijn.
    Dus tot het volgende verslag.

    Dikke kus Harry en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 41299

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: