Eindelijk een huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Eindelijk een huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Eindelijk een huis!

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

03 November 2012 | Australië, Sydney

Vandaag heb ik voor het eerst Adriano Zumbo ontmoet. Het is een heel erg aardige man en hij heeft mooie zaken, ik ben vandaag in 'Adriano Zumbo at the Star' geweest. Hele leuke winkel met een open patisserie, dus de hele dag staan er mensen naar binnen te kijken. Maandag voor het eerst beginnen om 8 uur. Ze hebben verschillende werktijden om te beginnen om 4 uur, om 8 uur en om 14 uur. Ik heb er helemaal zin in! En vooral omdat ik vandaag eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk een kamer heb gevonden! En nog een hele mooie ook! Een grote kamer met alles er op en er aan. Het vinden van een kamer was toch lastiger dan ik verwacht had en ik ben blij dat t me gelukt is en nog een hele mooie ook. Ik had echt geen zin om met 8 mensen op dezelfde kamer te zitten. Morgen ga ik er in en neem ik meteen foto's die ik dan hier op zet.

  • 03 November 2012 - 10:57

    Robin:

    Heeerlijk lieverd!! Nu kan je 'echt' genieten!! Zalig!! xxxx

  • 03 November 2012 - 10:57

    Robin:

    Heeerlijk lieverd!! Nu kan je 'echt' genieten!! Zalig!! xxxx

  • 03 November 2012 - 11:03

    Freeda:

    Trots op jou. Wat een opluchting hier. Hielden onze adem in.
    Go for it!

  • 03 November 2012 - 15:46

    Papa En Mama:

    Lieve Schat, we zijn trots op je. Eindelijk kan je avontuur beginnen. We hopen dat alle hindernissen nu achter de rug zijn en je nu alleen maar gaat genieten van het land, je nieuwe baan, de nieuwe ervaringen, veel nieuwe vrienden en je eigen plekje. Kunnen wij tenminste ook weer rustig slapen!! haaa
    We houden van je, veel liefs en dikke kus van ons!

  • 03 November 2012 - 18:31

    Nel Geugjes:

    Super Mike, dat het gelukkig toch nog (snel) gelukt is een leuke kamer te vinden.
    Heel veel succes en vooral werk plezier daar en we volgen je op de voet. Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 41324

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: