Aangekomen op Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mike Boer - WaarBenJij.nu Aangekomen op Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Singapore!

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

31 Oktober 2012 | Singapore, Singapore

Na een lange vlucht aangekomen in Singapore, op het vliegveld van Londen was het even hectisch! Er stond geen gate nummer op mijn ticket dus ik was in de rij gaan staan om het te vragen. De rij ging behooorlijk traag en toen ik eindelijk aan de beurt was, was de boodschap; gate 1 RENNEN! Ik was er ruim op tijd maarja ik kon niet even lekker rustig wat eten of drinken, maarja dan gaat de reis wel lekker snel. Naar Singapore heb ik een top vlucht gehad, lekker rustig en weinig turblentie. Ik heb lekker een paar films gekeken, wat gegeten, wat gedronken en lekker geslapen. Nu nog even een half uurtje wachten en dan vertrekt mijn volgende vlucht naar Sydney alweer! Ik heb niet echt de tijd om even rustig aan te doen hahaha. Maarja dat doe ik wel lekker als ik in Sydney ben.

  • 31 Oktober 2012 - 18:18

    Monique Drevers:

    Goed om te horen, dat je reis zo voorspoedig gaat.
    Doe voorzichtig, en geniet.
    Dikke kus Harry en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 41295

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: