Wachtend om het vliegtuig in te gaan. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mike Boer - WaarBenJij.nu Wachtend om het vliegtuig in te gaan. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Wachtend om het vliegtuig in te gaan.

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

30 Oktober 2012 | Nederland, Schiphol

Daar zit je dan, net afscheid van iedereen genomen op t vliegveld. Dat was wel even moeilijk! Nu ben ik aan t wachten tot ik het vliegtuig in mag, ik ga vliegen om 19.30 naar Londen en dan daar overstappen en dan door naar Sydney. Het is wel gek hoor, zo in me eentje op het vliegveld. Ik ga iedereen heel erg missen! Vooral mijn ouders, broertje en mijn vriendin!!! Maarja 6 maanden zijn zo weer voorbij! Ik kijk heel erg uit naar mijn tijd in Australië maar het is toch erg gek! Ik laat weer wat van me horen zodra ik in Londen ben, daarna maak ik nog een tussenstop in Singapore en dan eindbestemming Sydney. 

  • 30 Oktober 2012 - 19:26

    Freeda:

    Een hele goede reis, heel veel plezier, geluk en doe voorzichtig!! Lieve gretjes!

  • 31 Oktober 2012 - 12:10

    Robin:

    Geniet lieverd!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 41324

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: