Bijna naar Sydney! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Mike Boer - WaarBenJij.nu Bijna naar Sydney! - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Bijna naar Sydney!

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

27 Oktober 2012 | Nederland, Assendelft

Het is bijna zo ver! Dinsdag vlieg ik naar Sydney toe!
Vanavond nog even mijn Oprot Feestje met mijn vrienden en vanmorgen ben ik even op de radio geweest bij mijn neef Jerry!
Wil je het terug luisteren klik dan op deze link:
http://www.zaanradio.nl/index.php?m=programma&e=gemist&pid=57&stamp=1351324800
Klik op het 2e uur en dan vanaf 16 minuten ongeveer.

  • 30 Oktober 2012 - 19:49

    Monique Drevers:

    hai smiley,

    Al zal je nu wel even niet zo veel te lachen hebben.
    Moeilijk he, maar verheug je nu op wat gaat komen, en maak er wat moois van.
    Al het onbekende is raar en vreemd, maar zodra je er bent, en je nieuwe collega's
    leert kennen, komt het vanzelf goed.
    Ga ervoor zoals je van plan was, je ouders passen wel op je meisie, en wij op je ouders[hihi].
    Een hele goede reis ,
    veel liefs en een dikke kus
    Harry en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 41339

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: