Nieuwe kamer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Nieuwe kamer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Nieuwe kamer

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

04 November 2012 | Australië, Sydney

Vandaag anngekomen in mijn nieuwe kamer. Wel een gek gevoel hoor, nu gaat t echt beginnen! Morgen mijn eerste dag werken. Net mijn koffer geleegd en mijn kamer gevuld. Zometeen even kijken hoe ik t makkelijkst naar mijn werk toe kom en even boodschappen doen. Ik weet niet hoe het komt maar ik ben echt kapot..
Ik heb net fotos gemaakt van mijn kamer en net huis, dus die zal ik even uploaden.

  • 04 November 2012 - 03:39

    Papa:

    Wat denk je van je jetlag en stress dat je zo moe bent.Je hebt een lange reis gehad + 10 uur tijdverschil je hebt gewoon een dag overgeslagen. Vanaf nu gaat het alleen maar beter en kom je in je normale ritme.
    Ben benieuwd hoe het op je werk gaat, maar dat lezen we snel genoeg.
    Succes man!

  • 04 November 2012 - 09:22

    Mama:

    Lieverd, eindelijk is het gelukt. Ben zo blij voor je, niet alleen jij maar ook wij hier hebben best even in de rats gezeten. Maar je hebt het heel goed gedaan het is een topkamer.
    Het duurde dan wel even maar het resultaat is er dan ook en het ziet er al een beetje huiselijk uit met je eigen spulletjes erin. Je start was niet zo lekker maar het is toch allemaal goed gekomen kanjer.
    Hoop dat je vandaag nog even uit kan rusten en lekker vroeg slapen want de stress van de afgelopen dagen, het tijdsverschil en de lange reis hebben je uitgeput schat en dat is logisch.
    Vanaf morgen gaat gaat jouw droom en avontuur beginnen!
    Ik weet je voelt je nu nog raar zo alleen in een ver vreemd land maar over een paar weekjes als het op je werk lekker gaat en je nieuwe mensen hebt leren kennen voel je je vast veel beter.
    Voor ons is het ook raar je bent heel ver weg maar toch ook heel dicht bij!!
    Weltrusten voor straks en voor morgen heel veel plezier en succes vriend. XXXXX

  • 04 November 2012 - 10:16

    Nel Geugjes:

    Ziet er top uit!! Nu nog even bij slapen en je kan de hele wereld weer aan.

  • 04 November 2012 - 11:30

    Roy:

    Super blij voor je vriend! Eindelijk kan je echt gaan genieten zonder stress! Hopelijk krijg je het erg naar je zin met je huisgenoten en op je werk! We houden van je vriend!
    Groetjes je broertje!

  • 04 November 2012 - 11:35

    Monique Drevers:

    Ziet er goed uit man, wat een ruimte.
    wanneer gaan we BBQen, dan komen we effe langs[hihi].
    Succes morgen, hoop dat je leuke mensen op je werk treft.
    We lezen wel weer hoe het verder gaat.
    Veel liefs dikke kus Harry en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 41306

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: