Mijn prachtige fiets en de graffitti van de straat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Mijn prachtige fiets en de graffitti van de straat - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Mijn prachtige fiets en de graffitti van de straat

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

10 November 2012 | Australië, Sydney

Ik rijd nu elke dag op de fiets naar me werk, dat scheelt me een hele hoop openbaar vervoers kosten en tijd! Zeker als je om 4 uur smorgens moet beginnen! En op zaterdag en zondag al om 3 uur!!! Ik fiets me wel echt t schompes naar me werk me die kleine wielen, maarja word ik lekker wakker van en is goed voor me! Het is hier echt heuvel op heuvel af haha. Hier in de straat van t huis waar ik verblijf is het een vrije graffitti plaats waar vooral hele mooie schilderingen worden gemaakt, als er weer een nieuwe mooie is dan maak ik weer een foto!

  • 10 November 2012 - 11:06

    Monique Drevers:

    Hoi Smiley,
    Begrijp dus dat je een fiets heb gevonden.
    Mooi, dat scheelt je een sportschooltje, je moet natuurlijk niet dichtgroeien in dat half jaar.
    Effe wat meer details hoor mike in je verslagen.
    Hoe is het nu op je werk??Bevalt het een beetje?? En ben je al een beetje gewend??
    Dikke kus Harry en Monique

  • 10 November 2012 - 19:15

    Nel Geugjes:

    Hoi Mike,

    Prettig op de fiets naar het werk, maar moet je ver fietsen of valt het wel mee!
    Je heb in ieder geval het weer mee..veel plezier .Groetje. van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 41301

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: