Nogmaals mijn fiets en de graffitti - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu Nogmaals mijn fiets en de graffitti - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mike Boer - WaarBenJij.nu

Nogmaals mijn fiets en de graffitti

Door: Mike de Boer

Blijf op de hoogte en volg Mike

12 November 2012 | Australië, Sydney

Het was niet helemaal gelukt met de foto's van mijn fiets en de graffitti hier in de straat dus ik zal de foto's nogmaals sturen.

  • 12 November 2012 - 15:18

    Marjan:

    Hoi Mike
    Wat leuk al die verslagen ,we gaan je volgen hoor.
    Leuk om te lezen wat voor start je had (minder leuk) en hoe het nu met je gaat.
    En de zaak waar je werkt ziet er ook super uit en dan vooral het gebak.
    Heel veel s6 en vooral genieten.
    Gr Johan en Marjan

  • 13 November 2012 - 12:48

    Piet En Marjan De Boer:

    Hoi Mike,

    Leuk om te lezen hoe het daar met je gaat, het zal best eerst wel even wennen zijn, maar als je eenmaal bent gewend dan komt er ook te tijd van genieten hier kan je dan een heel leven op terug kijken.
    Veel succes en hou je taai.
    Groeten Ome Piet en tante Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

6 maanden werken in Sydney bij Adriano Zumbo Patissirie. En natuurlijk genieten van Australië!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 41324

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

6 Maanden naar Sydney

Landen bezocht: